Nov 20, 2013

Kombat Armagedon: Racun tambahan


Satu batalion tentera darat dan artileri Israel menunggu ketibaan rahib wanita tua Yahudi dari Isfahan. Dia dengan bantuan piring terbang Dajjal tiba di Sanur, utara Tebing Barat lewat petang 12 Februari. Tentera Zionis Yahudi menyambut gembira ketibaan rahib wanita itu.

Beberapa orang penduduk tempatan perasan kelibat sebuah UFO melintasi kediaman mereka. Namun mereka hanya mendiamkan diri, dan menutup rapat pintu dan jendela rumah. Penduduk sudah diberi amaran keras oleh tentera bersenjata semburan api agar tidak hebahkan sebarang benda atau perkara yang terlihat. Ancaman bunuh menjadi senjata penduduk yang tidak tahu apa-apa.

Tentera Zionis Yahudi begitu menghormati rahib wanita tua itu. Dengan tongkat yang bermata menyala merah, mereka hanya mendengar setiap butir bicara penuh hormat sambil menunduk. Kedatangannya juga sudah dimaklumi oleh Perdana Menteri Israel Benjamin Sagal. Restu dan bantuan penuh diberikan oleh Israel.

Dalam pada itu, mobilasi gerakan beberapa platun tentera Mujahid Islam sedang bersembunyi di suatu lawasan bukit tinggi berhampiran Sanur. Mereka masuk ke kawasan itu dari kubu Bukit Golan, Syria. Melalui teknologi Samaa’-Net, mereka dipayungi medan perlindungan digital yang dibentuk dengan pantauan Mega-Ababil di bawah komandan Komghazi Ali Dudayez di luar lapisan beberapa awan di angkasa. Bersama mereka juga sekumpulan pejuang jihad Briged Syuhada Al-Aqsa bersedia.

@@@@@@@

Komghazi Ali Dudayez dan kru di dalam Mega-Ababil terkesima. Satu kejutan besar dapat diimbas. Di bawah, lokasi besar di kawasan bekas lombong uranium bergegar hebat. Pasir bergelombang kasar. Kemudian muncul satu mercu ... bentuk tajam.

Lama kelamaan bentuknya semakin jelas. Debu-debu dan berpuluh ribu tan pasir naik ke atas dan jatuh dalam diameter satu kilometer.

“Ya Allah! Bentuk piramid seperti binaan di Segitiga Bermuda,” kedengaran satu suara.

“Dajjal sudah muncul? Tak mungkin!” Satu suara lagi.

Tentera Mujahid Islam dan Briged Syuhada Al-Aqsa yang bersembunyi di suatu lokasi turut terkesima. Gegaran terasa walaupun sejauh beberapa kilometer. Mereka mengucap panjang.

Fateh Sa’adi menghubungi Ali Dudayez. Strategi dan taktikal segera ditukar.

** Tambahan plot.

** Hakcipta Terpelihara 2013 Web Sutera. Plagiat adalah haram hukumnya dalam agama Islam.

1 comments:

Kremo Pafu said...

Tidak syak lagi, Kombat Armageddon bakal menenggelamkan Transformers 4: Age Of Extinction.