Jun 4, 2014

Petaka Armagedon 5

Pangkalan Madinah

Pembangunan Pangkalan Madinah oleh Syeikh Yassin Sulaiman dan kumpulan pejuang/bilionir Islam dimajukan. Salah satu usaha penting ialah membina pangkalan data rujukan awam E-Sahih dalam dunia siber. Ratusan juta, bahkan berbilion nilai mata wang digunakan untuk membeli, menyedia, mengelola dan memantau sistem sibernatik dan server di bawah kedalaman tertentu muka bumi.

Sistem keselamatan yang maju dari masa ke semasa dibangunkan, dengan izin Allah atas segala ilmu yang Dia anugerahkan. Domain super rahsia disediakan dengan tatacara sekuriti mutakhir agar ia tidak mudah diceroboh dan digodam. Antara matlamat ialah menyediakan banyak maklumat bagi menangkis doktrin Armagedon Zionis Yahudi, dan dalam masa yang sama menyedia suasana kondusif bagi perkaderan tentera Mujahid Islam.

***
Fahaman Zionis Yahudi dengan bantuan para sekongkol memporak perandakan dunia dan tamadun kemanusiaan. Antara jaringan halus ialah melalui sistem kewangan riba, ia senjata massa yang sudah lama yang disebut secara nyata dalam al-Quran dan diperingat oleh Rasulullah SAW.

Hiburan cabul dan lucah dihidangkan, kerja-kerja bodoh yang mengajak umat manusia menemani Iblis dan syaitan dalam neraka diindahkan, dan sentimen bangsa digelegakkan. Manusia disibukkan dengan sempadan negara bangsa dan politik kehancuran, petaka dikata sebagai demokrasi. Kehidupan bebas laksana sang haiwan, dunia seronok dan seks bebas diangkat sebagai hak setiap individu yang wajib dipertahankan.

Protocols of Elder of Zion digerakkan dengan kekuatan pelobi kaya Yahudi dan di bawah telunjuk Dajjal. Konspirasi demi konspirasi, helah sejarah ditata sebagai benar dan hak, lalu terbentuklah lapisan konspirasi di atas lapisan konspirasi.

Kandungan Taurat dan Injil yang sekian lama dipesongkan dipalu canang. Armagedon dihias dengan neon kepalsuan. Iblis dan Dajjal menunggu masa yang bukan milik mereka.

** Hakcipta Terpelihara 2014 Web Sutera. Plagiat adalah haram hukumnya dalam agama Islam.

0 comments: