Jun 17, 2014

Petaka Armagedon 7


Dia dilahirkan setelah ibunya hamil selama dua belas bulan. Sewaktu kelahirannya, dia berteriak seperti teriakan bayi berumur satu bulan. Pada usia 21 tahun, dia menguasai ilmu sihir. Melalui bicara jin bukan Islam dan bantuan syaitan, dia boleh melihat ‘sebalik tabir’ lalu membuat ramalan. Justeru, dia menjadi terkenal di seluruh Israel.

Ramai yang berkata dia seperti yang disebut-sebut dalam kitab Talmud. Kemunculannya penuh mistik. Ramai juga mula menyakini wanita cantik itu ialah utusan khas tuhan Yahweh, seorang penganut dan pengamal Kabbalistik atau Kaballah Zionis Yahudi.

Keberadaannya itu menggembirakan pihak Freemason, Illuminati dan Zionis. Lalu pada suatu ketika, gerembolan di sebalik tabir yang diketuai oleh Nathan V de Rothschild berkumpul di suatu lokasi di London. Tujuan utama ialah untuk menjalin plot sang labah-labah, agar perangkap dapat menyambar mangsa-mangsanya.

Order Baharu Dunia terus digerakkan dan dirancakkan. Pertemuan kuasa-kuasa besar di Canberra, Australia menjadi matlamat sebermula petaka dunia. Setelah berbincang, beberapa hari kemudian mereka menemui secara sulit wanita itu di sebuah sinagog lama di pinggir bandar metro Tel Aviv.

“Aku bersedia membantu kamu semua. Itu sudah menjadi impian aku. Seperti aku beritahu sebelum ini, aku adalah wakil Messiah untuk dunia ini. Cuma belum tiba masanya aku membuat pengisytiharan.”

Mereka mengangguk. Pertemuan itu sudah berlangsung hampir setengah jam. Wanita cantik itu sangat menggoda, persis mereka turut terkena sihirnya. Ada pandangan mata mereka tidak berkelip menatap pesona yang ditampilkan. Kerap juga ada ahli yang menelan air liur, nafsu bergelojak garang.

Wanita itu tersenyum manja melihat telatah kurang keruan mereka.

“Dengar sini. Aku akan lakukan agar Benson Roth menjadi dalang pada suatu peristiwa. Tuan-tuan, seperti kalimah setia janji, jangan sesekali bocorkan rahsia. Andai ada sekelumit sahaja berita yang muncul, tuan-tuan tahu apakah akibatnya. Tuan Rothschild?”

Nathan V de Rothschild hanya mengangguk memberi kata putus.

“Dalam Bible, Baal juga disebut Beelzebub atau Baalzebub, salah satu syaitan yang terkena sumpahan,” cerita wanita itu.

Ketika abad ke-17 Masihi, Baal wujud dalam ajaran kultus ghotik sebagai salah satu daripada tujuh makhluk dari neraka. Nama ini diambil dari dewa Kanaan, Baal, disebutkan dalam Bible Ibrani sebagai dewa utama orang Phonecia. Ajaran sesat ini akhirnya terasimilasi dalam ritual syaitan berunsur sihir gelap.

Itulah sihir yang akan digunakan oleh wanita itu - sihir syaitan Baal.

** Hakcipta Terpelihara Web Sutera. Plagiat adalah haram hukumnya dalam agama Islam.

0 comments: